24 d’abril, 2010

Cap de setmana

Si el cap de setmana tingués forma de llimona i l'exprimís, obtindria suc de:

1. L'Actuació de PunkyFruti a les Avellanes (Trobada general del CMS). Gran infraestructura, moviment d'autocars-nens-monitors amunt i avall i un peazo escenari preparat per trepitjar fort (amb tècnic de so inclòs). Les animacions acostumen a sortir bé quan els de sobre l'escenari ens ho passem bé. I jo vaig disfrutar com un camell. Probablement el més important haurà estat ficar-se a la pell dels escoltes i compartir des de dins un moment especial. Tants anys forjant tòpics i accentuant diferències absurdes, quan en el fons tots sortim de les mateixes arrels i caminem cap al mateix horitzó. Lliçó de fraternitat i ganes d'invertir recursos en PunkyFruti.

2. Parc Güell, passejos per la ciutat i altres redescobriments. Barcelona és balsàmica, m'ajuda a cuidar el sistema nerviós i asserena la meva vida agitada.

3. Dinar presentació amb els seus pares i els meus. Brindis i per molts anys.

4. Gustavo. És el nom d'una planta que m'he comprat. Mai m'ha seduït la botànica ni he dedicat energies en aprofundir-hi. Però els extrems s'han tocat i de tanta ignorància vaig voler submergir-m'hi tot fent un tour generós pels Navarro. Vaig adquirir en Gustavo, una planta estandard. La meva estimada també se n'ha comprat una, batejada com a Xesca. El repte és mimar-les, posa'ls-hi bona música perquè creixin robustes, presta'ls hi atenció plena, com un mandala. El joc consisteix en fer-les durar al màxim, la primera que es panseixi farà perdre l'aposta al propietari. No em fallis, Gustavo.

4 comentaris:

hummer ha dit...

Maikel!!! Increible tu ascenso informatico-friquistico desde que te conocí hasta hoy..estoy super orgulloso macho :)

Espero que sigas así, ya sabes que el saber no ocupa lugar (aunque si que lo ocupa ...pero unos petabytes dan para muuuucho) y que el conocimiento es poder!!!

Asi me gusta, adelante!!!
Un petonet

Hummer

hummer ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
jo mateixa ha dit...

Molt gran, aquest cap de setmana... És l'evidència que prova que jo sempre tinc raó...
- Els escoltes molem
- Passejar pel Parc Güell és millor que fer-ho per les rambles.
- La Xesca viurà més que en Gustavo (això encara està per demostrar)

Anònim ha dit...

"Si tiras la piedra..."gran moment robin hood!m'encanten els oasis!una abraçada gran,ves a dormir!