13 de setembre, 2010

Píndoles

Autodepilació
El passat divendres vaig gaudir d'una experiència inèdita. Gràcies a la combinació de diversos factors (pressió de certs estaments de la societat, cànons malèvols de bellesa, gusanillo per descobrir què senten moltes persones davant d'aquesta flagelació), vaig procedir a depilar-me el pit. Tinc (tenia) poc pèl i no va resultar dolorós. Més aviat un desafiament a la meva temprança i autocontrol. El resultat fou exitós, probablement repetible. Veet power.


Microsoft
Windows ha mort. Estic content d'haver enterrat un sistema operatiu ineficient i contaminant. Fins ara, la mandra de formatejar i buscar alternatives era important. El meu PC era un generós caldo de cultiu de virus i aplicacions paràsites a betsef. Però tot això s'ha acabat. Bye bye virus. I welcome processament chuscat de la mà d'Ubuntu (distribució de Linux) i gràcies a l'adquisició d'un MacBook Pro (iMovie, iDvd, Pro Tools 8.0....). En definitiva, ha valgut la pena treure la pols i tancar la porta a Microsoft.

Cap de Creus
Catalunya enamora i cada comarca té racons al.lucinants. Aquest cap de setmana vam descobrir la zona del Cap de Creus. Cadaqués i la festa major d'estiu (dit istiu), carrers blancs, estrets, aigües verdes, cristalines, platges empedrades i vaixells amb senyeres onejant. Per una carretera cap a la fi del món, amb precipicis i un mar majestuós a banda i banda, vam anar al Cap de Creus. Dinar al restaurant aprop del far (vistes xulíssimes i curri indi boníssim). Finalment vam passejar per Llançà, gairebé a França, ciutat pausada i ultra mediterrània, vam descobrir la tomba de Carles Sabater...


En fi, tot flueix.

Salutacions i feliç inici de setmana