29 de febrer, 2016

Temassus per compartir

Benvolguts,

Fa temps que hi donava voltes i per què no. Em fa il·lusió reobrir el blog i focalitzar-me en quelcom que practico a diari: escoltar música.

Sovint remeno quantitats notables de material musical (Spotify és prodigiós). Rotllo diògenes musical: cerco, filtro i colecciono. Entremig d'aquest procés sempre apareix alguna troballa que apuntala musicalment la setmana. Són dues o tres cançons que m'agraden, que m'inspiren, i que m'agradaria compartir, per si algú més se sent interpel·lat. 

Així doncs, heus aquí el meu Top3 de la setmana:


3. APOCALIPSI NOW / Mazoni.
Aquest divendres vaig anar a veure en Jaume Pla al Centre Cultural del Born. 
"Periodistes que busquen l'escletxa on la vida es torna grotesca", exclama. Vaig pensar en el periodisme embogit que linxa algunes institucions, més enllà de la denúncia i l'aclariment dels fets. Dare to dream, ara més que mai.



2. NO HAY TANTO PAN / Sílvia Pérez Cruz
El millor de la gala dels Gaudí, l'estrena d'aquesta cançó. Des de la senzillesa, la reflexió:
"Es indecente, es indecente, gente sin casa, casas sin gente".



1. CATCH & RELEASE / Matt Simons
Melodia exquisita i cançó imprescindible sobre el camí que fa cadascú per cercar el sentit a la vida.


Una abraçada i fins la setmana que ve

Miki