07 d’abril, 2016

El millor de la setmana

3. El regal - Joan Colomo

Personatge curiós en Colomo. Cançó que parla de la maternitat, tema onmipresent en el meu quotidià (sí, carinyo).

No obstant, m'agrada que parli de somnis, d'instints, de dons. M'agrada la melodia naïf, l'arranjament pueril que trepa pels acords.

"Tots que somnis que pensaves que eren llunyans, són a l'abast de les teves mans".



2. Changes - Tracy Chapman

M'he ensopegat amb aquesta cançó i ha estat una benedicció. Tracy Chapman em remou la consciència, des de la simplicitat i la contundència.

"If you knew that you woud die today,
if you saw the face of God and Love
Would you change?
Would you change?"



1. La llum que portes dins - Gossos

En un context social de migracions forçades, de manca d'igualtat d'oportunitats, on el codi postal pesa més que el codi ètic, on una Europa contradictòria tanca les portes...

En un moment personal de mirada a l'exterior, de desencriptar les causes d'aquest món injust, de viatjar, de patir amb el que pateix...

...apareix aquest tros single del nou disc de Gossos.

Gosso es consolida com a grup amb els missatges més inspiradors del panorama català.





Fins la setmana que ve

Una abraçada

miki