24 de gener, 2012

Perquè sóc fan d'Spotify

1. Perquè hi ha alta qualitat i sobretot altíssima varietat.

2. Perquè per 4 euros al mes ja no em baixo música i em puc reconciliar amb el "piratilla" que havia estat fa uns anys. Han creat un nou model de compartir música més o menys raonable (mòdic preu pel client i remuneració -austera- per l'autor depenent del tràfic).

3. Perquè han sabut créixer i integrar 2 grans eines amb enorme futur: U) les xarxes socials DOS) les aplicacions de mòbil. Puc compartir i escoltar la música dels meus contactes de feisbuc (inclús subscriure-m'hi) i també baixar-me aplicacions per "jugar" amb la música.

4. Perquè cada dia descobreixo un munt de nous grups i matissos que em tornen boig. I gaudeixo.

5. Perquè és una plataforma neta, navegable i ben estructurada. Xapó.



Adaptant-me als nous temps i com va dir Nietsche, "sense música la vida seria un error".


Salutacions