21 de maig, 2010

Bikram Ioga


Invitació temptadora feta realitat.
Pau Claris amb Gran Via. Barcelona.
Un escenari misteriós i potencialment freak.

Amb aquests ingredients ahir vaig participar d'una sessió de Bikram Ioga: 90 minuts de postures plastelinoides, a 40º de temperatura ("per prevenir lesions y eliminar toxines"). Excepcional.

La gent era mística, alliberada, anava semi nua amb un senzill tapa-rabos, físicament curtida i amb vida interior cultivada. Capacitat respiratòria d'iron man.

A la mitja hora jo estava estirat panxa enlaire delirant, deshidratat i lipotímic. Després em vaig recuperar. No obstant, tot i la manca absoluta d'hàbit m'agradaria repetir.
Per cert hi ha una oferta d'una setmana amb 7 classes consecutives per 15€, apart pots dutxar-te i et donen te.
En fi, va ser una estona xula per desconnectar i descobrir un món força interessant.
Com va dir el professor savi que ens va fer la classe,
Namaste
Bon cap de setmana!
PD: Gràcies I.G.J per la proposta i les converses delicathessen. Ets un crack ;)