11 de maig, 2010

Somni

El mon de la informatica musical em torna boig. He vist fer anar pistes, midis, audios i samplers un munt de vegades. Pero mai m'he tirat a la piscina.

Enregistrar emocions en forma de cançons es una eina personal que m'obsessiona. Els obstacles son economics, el material es car i la obsolescencia dels components pot ser un handicap. Pero reconec que muntar un micro home studio es un somni que arrossego des de fot anys. I que collons, amb la meva primera feina he estalviat suficient per poder-lo materialitzar.

Avui escoltava a l'ofici de viure una frase que deia alguna cosa aixi com "el pensament nomes conclou, en canvi les emocions generen accions". I frisso d'emocio quan hi penso; es innegable que la il.lusio m'ha indicat el cami.

Avui doncs decideixo tirar endavant el projecte.

Per molts anys, salut i soroll

------

Perdoneu pels accents, un maleit virus incrustat al meu PC m'impedeix escriure correctament. Alg´´u t´´e algun remei per resoldre aix``o?

2 comentaris:

hummer ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
hummer ha dit...

jajaja..

- Si te lo montas bien NO ha de ser tan caro.. la manzanita que se come el mundo tampoco es la única solución.

- La solucion del virus que te propondra todo el mundo es que formatees..pero ellos no saben como de cuidado tienes el laptop jaja, yo te recomendaría renovarlo y a partir de ahora cuidarlo mas.

Venga campeón, tira palante el proyecto musical y si necesitas help aquí estaré para ayudarte y tocar unos banjos :D